400 مركز عرضه مستقیم كالا در كشور برپا می شود
نوشته شده توسط : sadis

قاسم نوده فراهانی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاههای عرضه مستقیم كالا از پنجم تا بیست و پنجم اسفند ماه در سراسر كشور برپا خواهد شد.

وی افزود: در تهران هفت مركز پیش بینی شده كه یك مركز برای عرضه مواد غذایی و مكانهای دیگر شامل پارك ارم، مركز گوشت تهرانپارس، فرهنگسراهای خاوران و نیاوران، ورزشگاه تختی و پارك ملت برای عرضه نیازمندیهای مردم درنظر گرفته شده است.

نوده فراهانی با بیان اینكه در این مراكز كالاهای خارجی عرضه نخواهد شد، ادامه داد: از یك ماه پیش از روسای اتحادیه ها خواسته شد تا برای تولید محصولات با كیفیت و با قیمت مناسب جهت عرضه در این مراكز اقدامات كارشناسی را انجام دهند.

وی هدف از برپایی این نمایشگاهها را حمایت از تولیدات داخلی ذكر و خاطرنشان كرد: مقرر شده در این مراكز كالاها با 10 تا 30 درصد تخفیف عرضه و دست واسطه ها كوتاه شود تا كالا به صورت مستقیم به دست مصرف كننده واقعی برسد.

فراهانی گفت: در این مراكز كالاهای اساسی از قبیل مواد غذایی و پروتئینی، كیف و كفش، پوشاك و خشكبار عرضه خواهد شد و همشهریان چنانچه تخلفی از فروشندگان مشاهد كردند به بازرسان مستقر در این مراكز اطلاع دهند.

1417/688/ 699/ 684





:: برچسب‌ها: دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: